Org nr: 769607-9446

Brf Värmeln

NABO 8804, FE 617

Faktura-adress mail: pax0000@privatgirot.se

Mejl till styrelsen (besvaras i mån av tid): varmelnbrf@gmail.com

Föreningen har tecknat kollektiv försäkrning för alla medlemmar (eget bostadsrätts-tillägg behöver alltså inte tecknas):

Försäkringsbolag:

Folksam

foretagsskada@folksam.se

Antal lägenheter: 54

Antal portar: 9

Antal våningar: 3

Hiss: Nej

Bredband: Telenor

Tvättstuga: Föreningen har en välutrustad tvättstuga med 4 tvättmaskiner, 2 torktumlare och 2 torkskåp.

P-plats: Föreningen har 7 st p-platser att hyra. Kölista finns. I området kan man också hyra p-plats av Apcoa eller Stockholm Stad.

Uppvärmning: Fjärrvärme

Ventilation: Självdrag

Sophantering: Källsortering, 2 st anläggningar för deponi av hushållssopor framför fastigheten. Grovsopor (kartong, flaskor, batterier etc) vid Skälderviksplan.

Uthyrning i andra hand

Om en medlem vill hyra ut lägenheten i andra hand krävs tillstånd från styrelsen. Tillstånd brukar beviljas högst sex månader i taget. En extra avgift tillkommer för medlemmen under hyrestiden. Medlemmen ansvarar för att hyresgästen "sköter sig".

Blankett för ansökan om andrahandsuthyrning